Οι 7 πιο διασκεδαστικοί τρόποι για να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση.


Βρες την άσκηση που σου ταιριάζει

Aqua-aerobic
Χριστίνα Γεωργίου, Pool Manager Holmes Place Marousi, Aqua aerobic instructor & Personal trainer
Τι είναι
H υδρογυμναστική, ή αλλιώς το aqua aerobic, είναι ένας από τους πιο διασκεδαστικούς τρόπους άσκησης, που συνδυάζει δυναμικά τα αερόβια προγράμματα και το stretching. Κατά τη διάρκεια των προγραμμάτων χρησιμοποιούνται ειδικά αξεσουάρ, όπως βαράκια και λάστιχα, για την ενδυνάμωση και τόνωση των μυών.
Πού βοηθάει . . . 

Όπως εξηγεί η Χριστίνα Γεωργίου: «Η υδροσταστατική πίεση βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και μειώνει την κατακράτηση υγρών του οργανισμού. Επιπλέον, οι ασκήσεις αντιστάσεων αυξάνουν ή σταθεροποιούν την οστική πυκνότητα». Είναι από τους πιο ακίνδυνους και ασφαλείς τρόπους άσκησης, καθώς δεν καταπονούνται οι αρθρώσεις και η μέση. Επιπλέον, δεν προκαλείται πόνος στους μυς μετά την άσκηση.
Σε ποιους απευθύνεται
Στα προγράμματα του aqua aerobic μπορούν να συμμετέχουν άνθρωποι όλων των επιπέδων φυσικής κατάστασης, όπως αθλητές, άτομα που βρίσκονται σε στάδιο αποκατάστασης, άτομα μεγάλης ηλικίας, εγκυμονούσες και ατομα με μυοσκελετικά και παθολογικά προβλήματα.
Πόσες θερμίδες καίει
Περίπου 500-700 την ώρα
Info
Μαθήματα aqua μπορείς να κάνεις στα περισσότερα κολυμβητήρια καθώς και σε γυμναστήρια.

Yoga
Μαρία Παπαδοπούλου, δασκάλα Yoga
Τι είναι
Είναι μια θεόπνευστη επιστήμη της ανθρώπινης ύπαρξης. Μπορείς να εφαρμόσεις το αθλητικό κομμάτι των ασκήσεων, αλλά και να εφαρμόζεις καθημερινά στη ζωή σου τις βασικές αρχές συμπεριφοράς, τον τρόπο σκέψης και το διαλογισμό.
Πού βοηθάει
«Οι σωματικές και οι αναπνευστικές ασκήσεις επιδρούν στην καλύτερη λειτουργία όλων των συστημάτων του οργανισμού, εξισορροπούν τις ορμόνες, ενεργοποιούν τους μεσημβρινούς που βρίσκονται στα κανάλια (nadis) και καθορίζουν και βελτιώνουν τη ζωτικότητα του ατόμου καθώς και στη θεραπεία ορισμένων παθήσεων και συμπτωμάτων που οφείλονται σε ψυχολογικούς παράγοντες», εξηγεί η Μαρία Παπαδοπούλου.
Σε ποιους απευθύνεται
«Σε όλους. Ακόμα κι αν έχεις κάποιον τραυματισμό μη φοβάσαι, διότι με τις κατάλληλες ασκήσεις θα δυναμώσεις τους μυς», λέει η Μ. Παπαδοπούλου.
Πόσες θερμίδες καίει
Περίπου 400-600 την ώρα
Info
Μαθήματα γιόγκα μπορείς να κάνεις σε όλα σχεδόν τα γυμναστήρια. Πληροφορίες: www.mariasana.gr

Zumba Fitness
Κλεονίκη Κιούρκου, Official Zumba instructor
Τι είναι
«Πρόκειται για αερόβια γυμναστική, που συνδυάζει ασκήσεις fitness με απλά βήματα από salsa, merengue, reggaeton, samba, belly dance και πολλούς άλλους ρυθμούς», εξηγεί η Κλεονίκη Κιούρκου.
Πού βοηθάει
«Το πρόγραμμα θα σε βοηθήσει να τονώσεις το καρδιαγγειακό και τους μυς σου, να κάψεις πολλές θερμίδες και να διώξεις το περιττό λίπος. Επιπλέον θα απογειώσει τη διάθεσή σου, θα ανεβάσει την ψυχολογία σου και θα σε βοηθήσει να διαχειριστείς καλύτερα το άγχος σου, που αποτελεί αρνητικό παράγοντα στην προσπάθειά σου να αδυνατίσεις».
Σε ποιους απευθύνεται
Σε γυναίκες και άνδρες, ανεξαρτήτως ηλικίας και προηγούμενης εμπειρίας σε ομαδικά προγράμματα και χορό, καθώς τα βήματα είναι απλά και εύκολα. Υπάρχει ειδικό πρόγραμμα Zumba για παιδιά (Zumbatomic), πρόγραμμα για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας (Zumba Gold), Aqua Zumba καθώς και το πρόγραμμα  Zumba Toning.
Πόσες θερμίδες καίει
600-800 την ώρα
Info
Για να μπεις στην παρέα, απλά επισκέψου το www.zumba.com για να βρεις πού γίνονται μαθήματα στην περιοχή σου.

Salsa
Λούσυ Κωνσταντινίδου, χορογράφος, χοροδιδάσκαλος, οργανώτρια του DMF team – Ειρήνη Σπύρου, χορεύτρια, καθηγήτρια χορού
Τι είναι
Είναι είδος χορού που θα σε ταξιδέψει στους ρυθμούς της λατινικής μουσικής. Η προέλευση της salsa είναι μεταξύ Κούβας και Πουέρτο Ρίκο. «Περιλαμβάνει παρόμοιες κινήσεις με το mambo, με τη διαφορά ότι οι κινήσεις γίνονται δεξιά-αριστερά, σε αντίθεση με το mambo που οι κινήσεις γίνονται εμπρός-πίσω», εξηγεί η Λούση Κωνσταντινίδου.
Πού βοηθάει
«Τα οφέλη της salsa είναι πολλά και για το μυοσκελετικό σύστημα, αλλά και για τη φυσική κατάσταση». Συγκεκριμένα eπιτυγχάνει τον έλεγχο και τη σταθεροποίηση του κορμού, βοηθάει στο συντονισμό των άνω και κάτω άκρων του σώματος,  βελτιώνει τη φυσική κατάσταση και αυξάνει την καύση του λίπους.
Σε ποιους απευθύνεται
Όλοι μπορούν να διασκεδάσουν με το συγκεκριμένο χορευτικό στυλ.
Πόσες θερμίδες καίει
Περίπου 400-600 θερμίδες
Info
Αν θέλεις να μάθεις πιο πολλά για την salsa, μπες στο site www.dmf.gr

Aerobics
Ελένη Μπουρνέλου, Personal trainer – aerobic instructor
Τι είναι
Η αεροβική άσκηση δεν αφορά μόνο την εκγύμναση του σώματος, αλλά στοχεύει στην αύξηση των ποσοστών του οξυγόνου στο αίμα καθώς και στην αύξηση της καρδιαγγειακής αντοχής.
Πού βοηθάει
«Στην καύση θερμίδων και όχι μόνο. Παράλληλα βοηθά στην εκγύμναση των μυών συνολικά και διαμορφώνει την εικόνα του σώματος διά βίου. Αυξάνει τη μεταβολική ικανότητα του σώματος, το οποίο συνεχίζει να καίει θερμίδες ακόμη και αρκετές ώρες μετά την άσκηση», εξηγεί η Ελένη Μπουρνέλου.
Σε ποιους απευθύνεται
Αεροβική γυμναστική μπορεί να κάνει ο καθένας, ανεξαρτήτως ηλικίας και φυσικής κατάστασης. Υπάρχουν μαθήματα για προχωρημένους και μαθήματα για αρχάριους. Πριν ξεκινήσεις, θα πρέπει να επισκεφτείς έναν παθολόγο και έναν ορθοπεδικό γιατρό ώστε να είσαι σίγουρη για την υγεία σου.
Πόσες θερμίδες καίει
Περίπου 600-800 την ώρα
Info
Όλα τα γυμναστήρια διαθέτουν μαθήματα aerobic. Αν θέλεις να μάθεις πιο πολλά, τότε μπορείς να απευθυνθείς σε σχολές όπως η Studio One.

Tae bo
Ειρήνη Λάμπρου, Personal trainer, δασκάλα χορού
Τι είναι
«Ένα έντονο πρόγραμμα αερόβιας προπόνησης, που συνδυάζει τις πολεμικές τέχνες με χορευτικές κινήσεις και ασκήσεις ενδυνάμωσης πάνω στη μουσική», εξηγεί η Ειρήνη Λάμπρου. Εμπνευστής του είναι ο διάσημος αθλητής πολεμικών τεχνών Billy Blanks. Το 1998 κυκλοφόρησε η πρώτη βιντεοκασέτα Tae Bo-Aerobic, που πούλησε 3 εκατομμύρια αντίτυπα».
Πού βοηθάει
Στη βελτίωση της καρδιαγγειακής συχνότητας, στη μείωση του λίπους, στην ισορροπία και την ευλυγισία και στη μυϊκή δύναμη.
Σε ποιους απευθύνεται
«Σε άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών που αγαπούν τις πολεμικές τέχνες, τη μουσική και την άσκηση».
Πόσες θερμίδες καίει
Περίπου 500-800 θερμίδες την ώρα, ανάλογα με την ένταση.
Info
Μαθήματα tae bo μπορείς να κάνεις στα περισσότερα γυμναστήρια.

Spinning bike
Νεάπολη Καρούση, Personal trainer- spinning instructor
Τι είναι
Η ποδηλασία εσωτερικού χώρου είναι μια μορφή άσκησης μεγάλης έντασης, που περιλαμβάνει τη χρησιμοποίηση στεατικών ποδηλάτων μέσα σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο. «Ο εκπαιδευτής καθοδηγεί τους ασκούμενους χρησιμοποιώντας διαφορετικές θέσεις και ασκήσεις πάνω στο ποδήλατο, που έχουν σκοπό να μιμηθούν πραγματικές καταστάσεις στο βουνό, όπως σπριντ, καταβάσεις, αλματάκια, αναβάσεις. Η χρησιμοποίηση της μουσικής είναι καθοριστική για την παρακίνηση και διασκέδαση», εξηγεί η Νεάπολη Καρούση.
Πού βοηθάει
Αν κάνεις μία ώρα spinning θα αισθανθείς τα πόδια σου και τους γλουτούς να καίνε. Επίσης θα βελτιώσεις την αερόβια ικανότητά σου και θα αυξήσεις το μεταβολισμό σου και την καύση του λίπους.
Σε ποιους απευθύνεται
«Σε όλους, ανεξαρτήτως φυσικής κατάστασης. Κι αυτό γιατί το πρόγραμμα προσαρμόζεται απόλυτα στις ανάγκες  και τις δυνατότητες του ασκουμένου, αφού βασίζεται στην καρδιακή συχνότητα του καθενός ξεχωριστά».
Πόσες θερμίδες καίει
Περίπου 600-700 την ώρα

http://www.myself.gr/Article/7-exercises-lose-weight/42-8983.html

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s