Στην Πόλη για το GP της F1!


Η Κωνσταντινούπολη μας υποδέχτηκε με συννεφιά, κρύο και παροδικές ψιχάλες. Ανάλογο είναι και το κλίμα στο Istanbul Park το θέμα που κυριάρχησε στο media center σήμερα ήταν η πανταχού παρούσα λάσπη.


Όσοι θυμάστε από τα παλιότερα χρόνια τη σκόνη αυτή τώρα έχει δώσει τη θέση της στη λάσπη, λες και το Istanbul Park ζήλεψε τη δόξα του Σίλβερστον.

Οι σημερινές συζητήσεις περιστράφηκαν γύρω από την κόντρα που έχει ξεκινήσει για το μέλλον της F1 με επίκεντρο τη νέα Συμφωνία Ομόνοιας. Η παρούσα λήγει στο τέλος του 2012 και μέχρι να μπει σ’ ένα δρόμο η καινούργια θα ακούσουμε πολλά περίεργα. Όχι ότι είναι απίθανο να πουληθεί η F1 στην σύμπραξη της EXOR συμφερόντων της οικογένειας Ανιέλι με την News Corporation τoυ Μέρντοχ.

Όλα αυτά υπό τη σκιά της τέλεσης για τελευταία (;) φορά αγώνα στην Κωνσταντινούπολη καθώς τελειώνει το συμβόλαιο με τη FOM. Βέβαια όλα μπορεί να συμβούν…


Στο αθλητικό μέρος τώρα οι οδηγοί ανυπομονούν να ξαναμπούν στα μονοθέσια μην ξεχνάτε ότι η πίστα Istanbul Park μήκους 5,338 χλμ. εγκαινιάστηκε το 2005 και θεωρείται από τις πιο απαιτητικές της σεζόν. Πιο διάσημη είναι η Στροφή 8: μία περίπλοκη, γρήγορη αριστερή στροφή που δοκιμάζει τα όρια αντοχής των ελαστικών.

Αν και επί Ασιατικού εδάφους, στην ανατολική πλευρά του Βοσπόρου, το Τουρκικό Grand Prix σηματοδοτεί το ξεκίνημα της Ευρωπαϊκής σεζόν της F1 με αρκετές ομάδες να λανσάρουν σημαντικές αναβαθμίσεις. Στη Ferrari ξέρουν καλά ότι είναι κομβικό να πετύχει αυτό το update της F150. Ο Αλόνσο στις δηλώσεις του ήταν συναινετικός: «Σίγουρα θα είναι βελτιωμένο το μονοθέσιο όπως ήταν και στην Κίνα. Η αξία της βελτίωσης όμως ήταν ένα – δυο δέκατα. Μην περιμένετε επανάσταση, ούτε να παρουσιάσουμε άλλο μονοθέσιο σ’ αυτό τον αγώνα. Περιμένω ότι η αντίδρασή μας θα είναι αργή, βήμα – βήμα μέχρι να μειώσουμε τη διαφορά».

Την ίδια ώρα ο αγ. διευθυντής της Ferrari Στέφανο Ντομενικάλι αναγνώρισε ότι ο Άντριαν Νιούι είναι αυτός που κάνει τη διαφορά στη Red Bull.

Από την πλευρά του ο νικητής του τελευταίου αγώνα στην Κίνα Λιούις Χάμιλτον, που συμπτωματικά είχε κερδίσει και πέρυσι το Τουρκικό GP είναι συγκρατημένος:
«Θα μπορούσα υποθετικά να έρθω με φόρα από τον προηγούμενο αγώνα διατηρώντας ενθουσιασμό και αυτοπεποίθηση. Δεν έχω όμως μεγάλες προσδοκίες για να μην απογοητευτώ».


Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ σημείωσε ότι η Red Bull πρέπει να μάθει από τα λάθη που έκανε στην Κίνα: «Δεν κέρδισε από τύχη η McLaren. Έκανε τη ζωή μας δύσκολη και άξιζαν τη νίκη. Πρέπει να μάθουμε και να μην επαναλάβουμε το ίδιο λάθος».

Η Pirelli θα προμηθεύσει όλες τις ομάδες με τη νέα εξελιγμένη έκδοση των σκληρών ελαστικών της για χρήση αύριο στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών. Αυτό δεν αλλάζει κάτι για τα ελαστικά που έχουν προγραμματιστεί για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο. Όπως στους τρεις πρώτους αγώνες της χρονιάς, έχουν επιλεγεί ελαστικά με σκληρή (hard) και μαλακή (soft) γόμα.

Η Ιταλική ομάδα αισθάνεται σχεδόν σα στο σπίτι της εδώ καθώς πολύ κοντά στην πίστα διατηρεί για πάνω από 50 χρόνια ένα τεράστιο εργοστάσιο στο οποίο βρίσκεται και η γραμμή παραγωγής των ελαστικών της F1.

Σε ανάλογο ύφος και το περιεχόμενο των δηλώσεων του αγ. διευθυντής της ομάδας Πωλ Χέμπερι: «Το Τουρκικό GP είναι από τους σημαντικότερους αγώνες της χρονιάς για εμάς, καθώς στο Izmit βρίσκεται το εργοστάσιο παραγωγής μας πάνω από 50 χρόνια τώρα. Ευελπιστούμε να απολαύσουμε ένα θεαματικό αγώνα σε ένα εκπληκτικό σιρκουί. Το Istanbul Park θα είναι μία από τις σκληρότερες δοκιμασίες της χρονιάς για τα ελαστικά, εξ αιτίας των πολύ γρήγορων στροφών, της τραχιάς και γεμάτης ανωμαλίες ασφάλτου και των τεράστιων φορτίων που επενεργούν στα μονοθέσια. Η Στροφή 8 δικαιολογημένα φημίζεται για την καταπόνηση που επιφέρει στα ελαστικά. Υπολογίζω ότι θα έχουμε τρία pit stops ανά μονοθέσιο, αλλά ασφαλώς αυτό θα εξαρτηθεί και από τη στρατηγική κάθε ομάδας, κάτι που μέχρι τώρα έχει παίξει ουσιαστικό ρόλο σε όλους τους αγώνες. Αν και οι θερμοκρασίες στην Τουρκία είναι συνήθως υψηλές, οι πρώτες προβλέψεις μιλάνε για ελαφρώς ψυχρότερες συνθήκες, πιστεύω ότι θα ζήσουμε ένα συναρπαστικό αγώνα».

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/gp-f1.html

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s