1. Η δομή της πολιτικής διοίκησης είναι περιφερειακή.
2. Σε κάθε νομό με βάση το ΑΦΜ του πολίτη κι ανεξάρτητα από οποιοδήποτε άλλο κριτήριο, το 1‰ (το ένα τοις χιλίοις)του πληθυσμού θα αναλαμβάνει τη πολιτική/διοικητική αρμοδιότητα. (πχ σε μια περιφέρεια 1.000.000 , θα δίνεται σε 1000 άτομα αυτή η δυνατότητα) Δεν έχει υποχρεωτική μορφή. Όποιος δε θελήσει να συμμετέχει όταν έρθει η σειρά του, τότε δίνει τη θέση του στον επόμενο που ακολουθεί αριθμητικά.
3. Τα ατομα αυτά ΘΑ ΕΝΑΛΛΆΣΣΟΝΤΑΙ από τους επόμενους που ακολουθούν αριθμητικά κάθε δύο χρόνια και θα έχουν αυτό το δικαίωμα για μοναδική φορά.
4. Οι επόμενοι που θα ακολουθούν, θα έχουν το δικαίωμα έξι μήνες πριν αναλάβουν να παρακολουθούν όλες τις διοικητικές διαδικασίες από κοντά ώστε να τις κατανοήσουν πριν τις ασκήσουν.
5.Κάθε έξι μήνες θα ασκείται έλεγχος και βαθμολόγηση από τους πολίτες σε σχέση με τους «διοικούντες» βάσει ηλεκτρονικής ψηφοφορίας. Όσοι δε διαθέτουν Η/Υ το δηλώνουν στην τοπική τους διοίκηση και ψηφίζουν σε συνέλευση.
6.Οι ψηφοφορίες είναι σε κάθε ζήτημα ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΕΣ ώστε να διασφαλίζεται κάθε φορά η διαφάνεια, επίσης η μοναδικότητα της ψήφου και για να μην τίθενται ζητήματα νοθείας.
7. Σε περίπτωση που ο «διοικών» συγκεντρώσει ΑΡΝΗΤΙΚΗ βαθμολογία τουλάχιστον από το 30% των πολιτών, τότε ΠΑΥΕΙ αυτόματα η αρμοδιότητά του κι αντικαθίσταται με τις παραπάνω διαδικασίες, δλδ αριθμητικά. Έτσι ανα πάσα στιγμή σχεδόν θα υπάρχει ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ από τους πολίτες και θα αποφεύγονται είτε ή φυλακίσεις ή οποιαδήποτε άλλη βάναυση μορφή τιμωρίας.
8. Ο ρόλος της πολιτικής διοίκησης που αναφέραμε θα είναι βασικά συντονιστικός. Μεγαλύτερη βαρύτητα θα έχει κυρίως σε θέματα εξωτερικής πολιτικής, θέματα συναδέλφωσης με τους υπόλοιπους λαούς. Οι ίδιοι θα επιλέγουν κάθε φορά με ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ (ηλεκτρονική και μη) ψηφοφορία τον τρόπο με τον οποίο θα γίνονται οι συνελεύσεις (πχ αν θα συζητάνε όλοι μαζί οι εκπρόσωποι του νομού, αν θα συζητάνε κατά γειτονιές κτλ) Οι προτάσεις που θα κάνουν κι οι οποίες θα συνδιαμορφώνονται με αυτές όλων των πολιτών (μέσω συνελεύσεων και ηλεκτρονικών forums), θα υποβάλλονται κάθε φορά σε ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ
9. Επίσης, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ θα γίνεται εφόσον υπάρχει προβληματισμός επί κάποιου θέματος για
πάνω από το 30% του πληθυσμού. Πχ Θα μπορούμε ηλεκτρονικά και στις συνελεύσεις όλοι να θέτουμε θέματα που μας απασχολούν και να συγκεντρώνουμε ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ από τους συμπολίτες μας αν έχουν τον ίδιο προβληματισμό. Ειδικά διαδικτυακά αυτό είναι απλό πλέον και μπορεί να ασκείται από οποιονδήποτε (petitions). Αν μαζευτούν υπογραφές από το τουλάχιστον 30% του πληθυσμού, τότε προχωρούμε σε δημοψήφισμα με τους παραπάνω τρόπους που περιγράψαμε. Ετσι όλοι μπορούν να έχουν άποψη, ονομαστικά, με πλήρη διαφάνεια και απόλυτο σεβασμό για όλους. Όλοι οι πολίτες σ’αυτή τη διαδικασία μπορούν να είναι πλήρως ενεργά μέλη της πολιτείας.
10. Τα «μέλη διοικησης» του κάθε νομού, με σκοπό τις συναντήσεις τους σε Πανελλήνιο επίπεδο θα εκλέγουν -με τους τρόπους που περιγράψαμε- το 1% (ένα τοις εκατό) από την ομάδα τους, ώστε να τους αντιπροσωπεύει στις Πανελλήνιες συναντήσεις. Αξιολόγηση και βαθμολόγηση από πλευράς των πολιτών θα υπάρχει και σ’αυτή την περίπτωση.
11. Η Δημοκρατία θα κρίνεται και θα βαθμολογείται από όλους!!!
12. Από κεί και πέρα όλα τα θέματα που μας απασχολούν, είτε αφορουν την παιδεία, την υγεία, το στρατό, την εκκλησία κτλ. θα τα προτείνουμε και θα ψηφίζουμε με βάση τα παραπάνω, εφόσον οι μέθοδοι που προτάθηκαν εξασφαλίζουν ενημέρωση, ταχύτητα και παρακάμπτουν σε μεγάλο βαθμό τη γραφειοκρατεία.
Βήμα 1ο: Σε ένα νομό με 200.000 άτομα ας βρούμε εκείνους τους 200 (1‰) με προτεραιότητα ΑΦΜ! Αντίστοιχα, σε όλους τους νομούς. Να τους πούμε ότι από αυριο αναλαμβάνουν οργάνωση! Οποιος δε θέλει…παρακαλούμε ο επόμενος… Κι όλοι συλλογικά αναλαμβάνουμε δράση και παράλληλα κρίνουμε και βελτιώνουμε τη δημοκρατία. ΜΠΟΡΟΥΜΕ;
Παρακαλώ υποβάλλετε σχόλια, παρατηρήσεις, προτάσεις. Ευχαριστώ.
Κατσιούρα Ιωάννα
Γεια σας
Είμαι η κοπέλα που έγραψε τις συγκεκριμένες ιδέες κι επειδη μ’ενημέρωσαν ότι ανέβηκε στη συγκεκριμένη σελίδα θα ήθελα να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις:
1) Το μοντέλο δεν είναι παράδειγμα Ομοσπονδίας, τουλάχιστον έτσι όπως τη γνωρίζουμε ως τώρα. Η βασικότερη διαφορά είναι ότι προϋποθέτει τον ΑΜΕΣΟ έλεγχο από τους ίδιος τους πολίτες μέσω τακτικών αξιολογήσεων προς όσους καθίστανται συντονιστές, μηχανισμός μέσω του οποίου ελαχιστοποιείται η συσσώρευση και κατάχρηση εξουσίας. Επίσης, όλοι οι πολίτες ψηφίζουν ΑΜΕΣΑ για οποιοδήποτε θέμα και πρόταση, μέσω δημοψηφισμάτων. Αποτελεί μοντέλο για μια εκσυγχρονισμένη δίκαιη μορφή οργάνωσης πολυπληθυσμικών κοινωνιών.
2) Όσοι έχουν παρατηρήσεις σχετικά με τις παραπάνω προτάσεις μπορούν να βρουν το έγγραφο στο group «Πραγματική Δημοκρατία Τώρα» , στα έγγραφα, όπου υποβάλλονται σχόλια και λοιπες παρατηρήσεις. http://www.facebook.com/home.php?sk=group_218940354800038&ap=1
3) Γίνεται ήδη μια πάρα πολύ καλή προσπάθεια να συντονιστούμε πανελληνίως διαδικτυακά μέσω φόρουμ αλλά και με τη διεξαγωγή ηλεκτρονικών ψηφοφοριών στο site: http://we.democracyonline.eu/
4) Το παράδειγμα της Ισλανδίας όπου φέτος το καλοκαίρι οι πολίτες της γράφουν οι ίδιοι το Σύνταγμα της χώρας τους οn-line από κοινού! http://www.inews.gr/116/syntagma-meso-internet-stin-Islandia.htm
Και η εικόνα με το μαχαίρι που είναι μπηγμένο στο βιβλίο που γράφει «Σύνταγμα της Ελλάδος» προσωπικά δεν με εκφράζει, ενώ την βάλατε μαζί με το κείμενό μου.
Το Σύνταγμα είναι κάτι που δε χρειάζεται να καταστρέψουμε αλλά να συμπληρώσουμε και να διανθίσουμε. Ενδεχομένως να χρειάζεται να αμβλυνθούν κάποιες πλευρές του, παρόλ’ αυτά δεν μου αρέσει η καταστροφολογική οπτική, ούτε εικόνες που παραπέμπουν σε κάτι παρεμφερές.
Τα νούμερα στο μοντέλο είναι φυσικά ενδεικτικά.
Η πρόταση αυτή είναι πολύ σοβαρή και σπούδασε στην οικονομική ανάλυση. Θα ήταν σημαντικό, σκεφτείτε το εξής, ως μια σοβαρή εργασιών του έργου για την ελληνική οικονομία