Επιστροφή πετρελαιοκίνητων σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη


Ο υπουργός Περιβάλλοντος, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, ανοίγει το δρόμο για την επανεξέταση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

 

Με την αμόλυβδη να είναι απλησίαστη, η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη φαντάζει σωτήρια για την τσέπη των Ελλήνων φορολογουμένων.

Ο νέος υπουργός Περιβάλλοντος, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, άνοιξε το δρόμο επισημαίνοντας ότι θα επανεξεταστεί η απαγόρευση στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη

«Οι σύγχρονες τεχνολογίες έχουν οδηγήσει όλες τις ευρωπαϊκές χώρες σε αυτή την κατεύθυνση», συμπλήρωσε.

Σήμερα, η τιμή αγοράς ενός πετρελαιοκίνητου είναι αυξημένη έως 10% σε σχέση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο.

Ωστόσο, η τιμή του πετρελαίου κίνησης είναι, τουλάχιστον σήμερα, 20 λεπτά χαμηλότερη από την αμόλυβδη, τα πετρελαιοκίνητα απαιτούν αραιότερα σέρβις, ενώ θα πληρώνουν και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας εξαιτίας της μειωμένης εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα.

Επίσης, τα πετρελαιοκίνητα καίνε λιγότερο καύσιμο για την ίδια απόσταση. Για παράδειγμα ένα μικρομεσαίο βενζινοκίνητο 1400 κυβικών θέλει 6,5 λίτρα για 100 χιλιόμετρα, ενώ ένα πετρελαιοκίνητο 1600 κυβικών θέλει έως και δύο λίτρα λιγότερα.

 

http://news247.gr/oikonomia/oikonomika/epistrofh_petrelaiokinhtwn_se_athhna_-_thessalonikh.1111894.html

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s