Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα ημέρας


Ο διατροφολόγος των σταρ Μάκης Πεταλούδης, προτείνει:

Σ ένα ισορροπημένο πρόγραμμα ημέρας δεν πρέπει να παραλείπουμε κανένα από τα 5 γεύματα (πρωϊνό, πρόγευμα, μεσημεριανό, απογευματινό, βραδινό).

Προαιρετικά υπάρχει και το απόδειπνο για το οποίο μπορείτε να προτιμήσετε ένα ζελέ η διάφορα φρούτα.

Μη ξεχνάτε ότι το τελευταίο γεύμα της ημέρας δεν πρέπει να καταναλώνεται μετά τις 8 το βράδυ.

Οι τροφές ανάλογα με τη θρεπτικότητα και τη χρησιμότητά τους στον ανθρώπινο οργανισμό μπορούν να τοποθετηθούν σε μια διατροφική πυραμίδα. Όσο ψηλότερα βρίσκεται μια τροφή στη διατροφική πυραμίδα τόσο λιγότερο πρέπει να καταναλώνεται από τον άνθρωπο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s