Μπορούμε να μεταφέρουμε το λογαριασμό μας, σε μια άλλη τράπεζα;


Απο e-mail που έλαβε το MySatelite

Θεσσαλονίκη, 9 Φεβρουαρίου 2012
Αρ. Πρωτ.: 363

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μπορούμε να μεταφέρουμε το λογαριασμό μας, σε μια άλλη τράπεζα;

Από την 1η Νοεμβρίου 2009, είναι ευκολότερη, για τους καταναλωτές, η μεταφορά του προσωπικού τρεχούμενου λογαριασμού τους και του ατομικού λογαριασμού ταμιευτηρίου τους, από μια τράπεζα, σε άλλη, στην Ελλάδα. Για κάθε καταναλωτή, που επιθυμεί να μεταφέρει, είτε τον προσωπικό τρεχούμενο λογαριασμό του, είτε τον ατομικό λογαριασμό ταμιευτηρίου του, σε άλλη τράπεζα, η νέα τράπεζα λειτουργεί, ως το κύριο σημείο επαφής και προσφέρει τη συνδρομή της, σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας μεταφοράς. Έρχεται, σε συνεννόηση, με την παλαιά τράπεζα, διασφαλίζοντας ότι η μεταφορά των επαναλαμβανόμενων πληρωμών του καταναλωτή, όπως τυχόν άμεσες χρεώσεις και πάγιες εντολές, διενεργούνται ομαλά, απλά και γρήγορα. Τέλος, η νέα τράπεζα βοηθά τον καταναλωτή, στο κλείσιμο του παλαιού λογαριασμού και στη μεταφορά του υπολοίπου, στο νέο λογαριασμό.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν υποχρεώσεις των τραπεζών, που απορρέουν, από τις «Κοινές Αρχές σχετικά με τη μεταφορά τραπεζικών λογαριασμών», οι οποίες αποτελούν ένα Κώδικα Δεοντολογίας, στον οποίο έχουν προσχωρήσει, εθελοντικά, σχεδόν όλες οι τράπεζες. Η προσχώρηση αυτή σημαίνει ότι οι Κοινές Αρχές εφαρμόζονται, υποχρεωτικά, από τις τράπεζες, που τις έχουν προσυπογράψει.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ.-Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών θέλει να διαπιστώσει αν οι τράπεζες εφαρμόζουν, στην πράξη, αν δηλαδή ανταποκρίνονται, στις υποχρεώσεις τους, που πηγάζουν, από τις Κοινές Αρχές. Για το λόγο αυτό, διενεργούμε έρευνα, μέσω της ιστοσελίδας μας.

Η έρευνα θα διεξαχθεί, μέσω διαδικτύου, (ιστοσελίδα ΚΕ.Π.ΚΑ., λογαριασμό ΚΕ.Π.ΚΑ. στο facebook και στο twitter κ.λπ.), μέσω τηλεφωνικών επικοινωνιών, με διανομή ερωτηματολογίων, σε μαζικούς χώρους (εργασίας, συλλόγους κ.λπ.) και με συμπλήρωση των ερωτηματολογίων, από τους καταναλωτές, που επισκέπτονται τα γραφεία του ΚΕ.Π.ΚΑ. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή (15 Mαρτίου), με δελτίο τύπου.

Επίσης, τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν, στην Ευρώπη, για να πιέσουμε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να θεσμοθετήσει νομοθετικά μέτρα, για να διορθωθούν τυχόν προβλήματα, που θα εντοπιστούν, κατά την έρευνα. Τέλος, τα αποτελέσματα θα κοινοποιηθούν και στη Διεθνή των Καταναλωτών, για ανάλογες δράσεις, σε διεθνές επίπεδο.

Όσοι θέλουμε να συμμετέχουμε, στην έρευνα, ας επισκεφθούμε την ιστοσελίδα του ΚΕ.Π.ΚΑ.: www.kepka.org και ας επιλέξουμε δεξιά, το link, με την ένδειξη: «Συμμετέχετε στη νέα έρευνα του ΚΕ.Π.ΚΑ. για τις τράπεζες». Καλούμε όλους τους καταναλωτές να συμμετάσχουν.

Στην έρευνα μπορούν να συμμετέχουν όλοι.
Ημερομηνία λήξης υποβολής ερωτηματολογίων: 07/03/2012

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s