Η βρετανική εταιρεία The Ladders έκανε μια επιστημονική έρευνα για να διαπιστώσει τι ακριβώς κοιτάνε οι εργοδότες σε ένα βιογραφικό.
Με τη χρήση μιας ειδικής συσκευής που παρακολουθεί τις κινήσεις των ματιών έδωσαν σε διάφορους εργοδότες πολλά βιογραφικά και έτσι κατέληξαν σε κάποια συμπεράσματα. Οι υποψήφιοι εργοδότες λοιπόν κοιτάνε τα βιογραφικά για 6 δευτερόλεπτα. Αυτά αρκούν για να βγάλουν συμπεράσματα και να αποφασίσουν αν κάποιος υποψήφιος κάνει για μια θέση η όχι.
Σε αυτο το χρόνο ένας εργοδότης κοιτά βασικά 6 πράγματα. Το όνομα, την τωρινή θέση και την εταιρεία, την προηγούμενη θέση και εταιρεία, το χρόνο παραμονής στην τωρινή αλλά και την προηγούμενη δουλειά και τέλος την εκπαίδευση.