Οι καταναλωτές πληρώνουν τα… ρουσφέτια της ΔΕΗ


Η ΔΕΗ είναι ο μοναδικός πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα. Θα μας πείτε «καλά για νέο μας το γράφετε;». Φυσικά και όχι. Όμως, έχει σημασία να καταλάβετε, αυτό που τονίζουμε εδώ και καιρό στο planet-greece ότι η μονοπωλιακή θέση της επιχείρησης, της δίνει το δικαίωμα να προβαίνει σε απίστευτες σπατάλες, τη στιγμή που κάνει αυξήσεις…

Τι όφελος, λοιπόν, περιμένει να αποκομίσει η ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΗ (το τονίζουμε) επιχείρηση και κρίνεται σκόπιμο ότι χρειάζεται να διαφημιστεί; Για να προσεγγίσει πελάτες από πού; Αφού όποιος θέλει ρεύμα ΜΟΝΟ στη ΔΕΗ πηγαίνει! Απ’ ότι καταλαβαίνετε, τα λεφτά δεν πήγαν όπου κι όπου, αλλά σε συγκεκριμένα ΜΜΕ… κι αυτό κατόπιν υψηλής εντολής! Βλέπετε, άμεσα η κυβέρνηση δεν μπορεί να δώσει χρήματα σε ορισμένα χρεωκοπημένα ΜΜΕ, έμμεσα, όμως μπορεί!

Απάντηση στην εύλογη απορία που προκάλεσε η πρόσφατη καμπάνια τηλεοπτικής διαφήμισης της ΔΕΗ επεχείρησε να δώσει ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης με έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή.

Ο κ. Ζερβός με το έγγραφό του γνωστοποίησε πως η διαφημιστική καμπάνια κόστισε 3 εκατομμύρια ευρώ. «Η ΔΕΗ ΑΕ ως εισηγμένη εταιρία οφείλει να πραγματοποιεί επικοινωνιακές ενέργειες ενημερώνοντας το σύνολο των ενδιαφερομένων μερών και ιδιαίτερα τα 7,3 εκατομμύρια πελάτες της σχετικά με όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της» αναφέρει ο κ. Ζερβός και προσθέτει ότι «η Επιχείρηση οφείλει να ενημερώσει την Κοινή Γνώμη σχετικά με το πολύ σημαντικό αναπτυξιακό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό της έργο, αλλά και παράλληλα να προβάλλει με ειλικρίνεια μέσα από τους ανθρώπους της, το πραγματικό της πρόσωπο, αυτό μας εταιρείας που καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να διασφαλίσει την αδιάλειπτη παραγωγή και παροχή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας για τη χώρα, τους πολίτες, τις επιχειρήσεις».

Ερωτηματικά, όμως, προκαλεί η απόφαση μιας επιχείρησης μονοπωλιακού χαρακτήρα να δαπανά υπέρογκα ποσά για την προβολή της στην αγορά την ώρα μάλιστα που περίπου 700.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους απέναντι στην επιχείρηση με αποτέλεσμα να παρατηρούνται σοβαρές στερήσεις εσόδων για την ΔΕΗ.

Αναφορικά με το ποσό των 3.000.000 για τη διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ, ο κ. Ζερβός επισημαίνει ότι «είναι ποσοστό 0,054% επί του κύκλου εργασιών όταν επιχειρήσεις ανάλογου μεγέθους δαπανούν για τη διαφημιστική τους προβολή ποσοστό 1,20% επί του αντίστοιχου κύκλου εργασιών τους».

Είδες η ΔΕΗ; (που έλεγε και η παλιά διαφήμιση…)

planet-greece

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s