Δελτίο Τύπου ΚΕΠΚΑ: Απολογισμός για το 2012 (ποσά που επωφελήθηκαν τα μέλη, πρόστιμα προς εταιρείες)


Θεσσαλονίκη 26/03/2013

Αρ. Πρωτ.: 457

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πετύχαμε Πολλά – Δικαιούμαστε Περισσότερα

Πραγματοποιήθηκε, η Τακτική Απολογιστική Καταστατική Γενική Συνέλευση των μελών του ΚΕ.Π.ΚΑ. Ο διοικητικός και οικονομικός απολογισμός του ΚΕ.Π.ΚΑ., για το 2012, εγκρίθηκαν, ομόφωνα.

Τη Γενική μας Συνέλευση χαιρέτισαν, ο Μεσολαβητής Τραπεζικών – Επενδυτικών Υπηρεσιών, κ. Δημήτρης Παυλάκης, ο Πρόεδρος Οµοσπονδίας Εµπορικών Συλλόγων Κεντρικής-Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, κ. Παντελής Φιλιππίδης, ο Β’ Αντιπρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, κ. Ιωάννης Τσιλιάς, ο Γενικός Διευθυντής Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (Ο.Α.Σ.Θ.), κ. Ανδρέας Ζερβούλιας, ο Πρόεδρος Ένωσης Ιδιοκτητών Ακινήτων Θεσσαλονίκης (Ε.Ν.Ι.Α.Θ.), κ. Κωνσταντίνος Χαϊδούτης, ο Πρόεδρος Οργανισμού Λαϊκών Αγορών Θεσσαλονίκης (Ο.Λ.Α.Θ.), κ. Μιχάλης Πάππου και η Εκπρόσωπος της Ομάδας Δημιουργίας του Κ.Γκιουλέκα, κ. Χαρούλα Στεφανίδου.

Χαιρετισμούς, συγχαρητήρια για τη δράση, και ευχές, για τη δημιουργική συνέχιση του έργου μας, απέστειλαν οι: Υφυπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Αθανάσιος Σκορδάς και ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, κ. Γεώργιος Στεργίου.

Πιστεύουμε ότι ο απολογισμός μας είναι πλούσιος. Οι παρακάτω αριθμοί αποδεικνύουν την καθημερινή παρουσία της οργάνωσής μας, τη δράση μας και τους αγώνες μας, για την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών:

  1. Δεχτήκαμε 3.158 επιστολές, τις οποίες επεξεργαστήκαμε, αξιοποιήσαμε, ή σχολιάσαμε και απαντήσαμε.

  2. Αποστείλαμε 2.345 επιστολές, με παρεμβάσεις, καταγγελίες, προτάσεις, για επίλυση προβλημάτων της αγοράς, σε διάφορους φορείς, όπως: Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Ελληνική Κυβέρνηση, Τοπική Αυτοδιοίκηση, Ευρωβουλευτές, Βουλευτές, Επιτροπές, Οργανισμούς, κ.λπ.

  3. Ασχοληθήκαμε, με 169 θέματα. Πρέπει να τονίσουμε ότι κάθε θέμα απαίτησε μια σειρά επιστολών (εισερχομένων και εξερχόμενων).

  4. Εκπροσωπήσαμε τους καταναλωτές, σε 140 συνεδριάσεις, ημερίδες, εκδηλώσεις επιτροπών και φορέων, στην Ελλάδα, στην Ευρώπη, στις Η.Π.Α.

  5. Ήμασταν βασικοί ομιλητές, σε 11 ημερίδες.

  6. Εκδώσαμε 81 δελτία τύπου.

  7. Εκπαιδεύσαμε περισσότερους από 2.500 μικρούς και ενήλικες καταναλωτές.

  8. Αναλάβαμε πρωτοβουλίες και δράση, για 106 ειδικά θέματα.

  9. Λάβαμε μέρος, σε 30 έρευνες.

10. Κατατέθηκαν 62 ερωτήσεις, στη Βουλή των Ελλήνων και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, για θέματα, που έθεσε το ΚΕ.Π.ΚΑ.

11. Διαχειριστήκαμε 9.401 παράπονα – καταγγελίες καταναλωτών.

12. Με την παρέμβασή μας, τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν 637.297,90 ευρώ.

13. Πετύχαμε 1.101 συνεντεύξεις και καταχωρήσεις, σε τηλεοπτικούς σταθμούς, σε ραδιόφωνα, σε εφημερίδες και περιοδικά (133 τηλεοπτικές, 116 ραδιοφωνικές εκπομπές, 72 συνεντεύξεις, σε εφημερίδες και περιοδικά και 780 καταχωρήσεις δελτίων τύπου μας).

14. Δεχτήκαμε 14.450 επισκέψεις, κατά μέσο όρο, ανά μήνα, στην ιστοσελίδα του ΚΕ.Π.ΚΑ.

Η σημαντικότερη προσφορά του ΚΕ.Π.ΚΑ., σε όλους τους καταναλωτές (όχι μόνο στα μέλη) είναι η παρέμβασή μας, για τη δημιουργία, συμπλήρωση, ή αλλαγή της νομοθεσίας, που προστατεύει τους καταναλωτές, σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο. Αυτή η δράση μας, μας βοηθάει στο να πετυχαίνουμε σημαντικά αποτελέσματα, προς άμεσο όφελος των καταναλωτών. Ενδεικτικά, αναφέρουμε κάποια παραδείγματα:

  1. Το συνολικό χρηματικό ποσό, που επωφελήθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ., από τη μεσολάβησή μας, προς τις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει πρόβλημα, ανέρχεται, σε 637.297,90 ευρώ.

  2. Καταναλωτές απαλλάχτηκαν, από χρέη, προς τράπεζες, ύψους 486.694,90 ευρώ, σύμφωνα με αποφάσεις Ειρηνοδικείου.

  3. Επεστράφησαν 64.255,12 ευρώ, σε καταναλωτές, από Ινστιτούτα Αδυνατίσματος και Γυμναστήρια. Οι επιχειρήσεις αρνούνταν να διακόψουν τα συμβόλαια, με τους καταναλωτές και, μόνο με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., τα συμβόλαια διακόπηκαν και οι καταναλωτές απαλλάχτηκαν, από τις δόσεις, που κατέβαλαν, για υπηρεσίες, που δε λάμβαναν.

  4. Καταναλωτές απαλλάχτηκαν, από ασφαλιστήρια συμβόλαια, που υποχρεώθηκαν να συνάψουν, κάτω από πίεση. Διάφορες ασφαλιστικές υποχρεώθηκαν να καταβάλλουν, χωρίς τη γνωστή παράνομη αφαίρεση «παλαιότητας αυτοκινήτου», το 100% της δαπάνης επισκευής αυτοκινήτων, μετά από ατυχήματα. Επίσης, αναγκάστηκαν να καταβάλλουν αποζημιώσεις, σε καταναλωτές, για ακίνητα, που υπέστησαν ζημιές, ενώ, πριν την παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., αρνούνταν, κατηγορηματικά, να ικανοποιήσουν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις. Το συνολικό ποσό, που αναγκάστηκαν οι ασφαλιστικές να αντιλογήσουν, ή να καταβάλλουν, στους καταναλωτές, ανέρχεται στις 37.314,00 ευρώ.

  5. Καταναλωτές απαλλάχτηκαν, από τραπεζικές χρεώσεις, ύψους 21.304,06 ευρώ, για τις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Δεσμεύσεις μισθών, συντάξεων, επιδομάτων ανεργίας, για αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών,

  • Χρεώσεις, που είχαν γίνει, σε πιστωτικές κάρτες, κατόπιν κλοπής, απάτης κ.λπ.,

  • Αντιλογισμοί εξόδων διαχείρισης λογαριασμών και εξόδων φακέλου στεγαστικών δανείων,

  • Αντιλογισμοί προμηθειών, για έκδοση, ή επανέκδοση πιστωτικών καρτών, χωρίς τη συναίνεση των καταναλωτών,

  • Ακυρώσεις πολλών πιστωτικών καρτών, που είχαν εκδοθεί, χωρίς προηγούμενη συναίνεση των καταναλωτών.

  1. Αντικαταστάθηκαν ελαττωματικά προϊόντα, αξίας 11.750,94 ευρώ. Τα ελαττωματικά προϊόντα ήταν κινητά τηλέφωνα, ηλεκτρικές οικιακές συσκευές, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, εξαρτήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών, ρούχα, παπούτσια, έπιπλα κ.λπ.

  2. Επεστράφησαν 4.863,60 ευρώ, σε καταναλωτές, από δημόσιες υπηρεσίες και Ο.Τ.Α.

  3. Πολλοί καταναλωτές απαλλάχτηκαν, από αυθαίρετες χρεώσεις παρόχων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. 4.345,26 ευρώ επιστράφηκαν, από αυτές τις εταιρείες, σε καταναλωτές, που είχαν λάβει και πληρώσει λογαριασμούς.

  4. Καταναλωτές έλαβαν 4.214,00 ευρώ, από τουριστικές επιχειρήσεις, ως αποζημίωση, για κακή παροχή υπηρεσιών (καταστρατήγηση προγραμμάτων οργανωμένων ταξιδιών, πλημμελή εκπλήρωση όρων συμβάσεων, σε πακέτα διακοπών, επιστροφές προκαταβολών καταλυμάτων, ενώ είχε γίνει εμπρόθεσμη ακύρωση κ.λπ.).

10. Ακυρώθηκαν συμβάσεις πωλήσεων, εκτός εμπορικού καταστήματος, ύψους 1.484,00 ευρώ, γιατί οι επιχειρήσεις δεν εφάρμοζαν τις διατάξεις του Ν.2251/94, ή παραπλανούσαν τους καταναλωτές.

11. 380 ευρώ καταβλήθηκαν, σε καταναλωτή, από σούπερ μάρκετ, λόγω ατυχήματος, με υπαιτιότητα του σούπερ μάρκετ.

12. Αποζημιώθηκαν, με 370 ευρώ καταναλωτές, από ελεύθερους επαγγελματίες, λόγω κακής παροχής υπηρεσιών.

13. Επιστράφηκαν 180 ευρώ, σε καταναλωτές, από τον Ο.Α.Σ.Θ., για επιστροφή προστίμων, που είχαν επιβληθεί, αδίκως.

14. Επεστράφησαν 100 ευρώ, από επιχειρήσεις, σε καταναλωτές, για προκαταβολές, για είδη, που, τελικά, δεν αγόρασαν, για δίδακτρα ιδιωτικών σχολείων κ.λπ.

15. 41,50 ευρώ επιστράφηκαν, σε καταναλωτές, από νοσήλια, που είχαν καταβληθεί, χωρίς να οφείλονται.

16. Το ΚΕ.Π.ΚΑ. συνδράμει τα μέλη του, στη διαδικασία ρύθμισης οφειλών υπερχρεωμένων καταναλωτών. Στα πλαίσια αυτής της δραστηριότητας:

  • Περισσότεροι, από 4.473 καταναλωτές ζήτησαν πληροφόρηση και συμβουλές, από το ΚΕ.Π.ΚΑ., είτε τηλεφωνικά, είτε επισκεπτόμενοι τα γραφεία μας. Ακόμη περισσότεροι βρήκαν τις πληροφορίες αυτές, στην ιστοσελίδα μας, ή στους λογαριασμούς μας, στο facebook και στο twitter.

  • 498 καταναλωτές γράφτηκαν μέλη, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. Όλοι αυτοί παρέλαβαν ενημερωτικό υλικό και αιτήσεις, για τις τράπεζες, ώστε να ξεκινήσουν τη διαδικασία.

  • 481 καταναλωτές κατέθεσαν τα δικαιολογητικά τους.

  • 472 καταναλωτές συναντήθηκαν, με τους ειδικούς του ΚΕ.Π.ΚΑ. και προετοιμάστηκαν οι προτάσεις, προς τις τράπεζες.

  • 467 φάκελοι απεστάλησαν, προς τις τράπεζες. Πρέπει να επισημάνουμε ότι κάθε φάκελος αφορά ένα ή και περισσότερους καταναλωτές (οικογένεια), 1 έως και 13 τράπεζες, 1 έως και 50 χρηματοδοτικά προϊόντα. Αυτό σημαίνει ότι οι 467 φάκελοι, που απεστάλησαν, στις τράπεζες, αντιστοιχούν, σε 1.521 σχέδια ρύθμισης οφειλών.

  • Εκδόθηκαν 702 βεβαιώσεις αποτυχίας.

17. Επιβλήθηκε πρόστιμο 100.000 ευρώ, στην εταιρία Γερμανός Α.Ε.Β.Ε., για παραπλανητική διαφήμιση, που αφορούσε τη μηνιαία χρέωση προγράμματος σύνδεσης, στο διαδίκτυο (CONN-X), που προωθούσε η εταιρία.

18. Επιβλήθηκε πρόστιμο 140.000 ευρώ, στην εταιρία JUMBO Α.Ε., για διατύπωση και χρήση καταχρηστικών γενικών όρων συναλλαγών, οι οποίοι είχαν, ως αποτέλεσμα να παρεμποδίζονται, ή να δυσχεραίνονται οι καταναλωτές να ασκήσουν τα νόμιμα δικαιώματά τους, σε περιπτώσεις αγοράς ελαττωματικών προϊόντων.

19. Επιβλήθηκε πρόστιμο 20.000 ευρώ, στην εταιρία Χριστιάν Δανιηλίδου – La Melusine Hellas, γιατί παραπλανούσε τους καταναλωτές ότι η «έξυπνη» πλακέτα «Life Maxx» τους προστάτευε, από την ακτινοβολία όλων των συσκευών.

20. Επιβλήθηκε πρόστιμο 18.000 ευρώ, στην εταιρία PUBLICWORLD Α.Ε., γιατί διαφήμιζε την πώληση προϊόντων μέσω διαδικτύου, χωρίς να υπάρχει επάρκεια διαθέσιμων και περιόριζε, με καταχρηστικό γενικό όρο συναλλαγών, τις νόμιμες ευθύνες της, προς τους καταναλωτές, από εσφαλμένες ανακοινώσεις της.

21. Επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ, στο τουριστικό γραφείο «Travel City», γιατί δεν επέστρεφε, στους καταναλωτές, τα χρήματα, που είχαν καταβάλλει, για εισιτήρια, για την παρακολούθηση του «Final 4», στη Βαρκελώνη, τα οποία το γραφείο δεν είχε εξασφαλίσει.

22. Επιβλήθηκε πρόστιμο 50.000 ευρώ, στην εταιρεία Μαρία Πρεβεζάνου – In the box, γιατί συνέχιζε να πωλεί προϊόντα, μέσω διαδικτύου, χωρίς να διαθέτει απόθεμα.

23. Παραπέμφθηκαν, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, δύο επιχειρήσεις, που διαφήμιζαν ότι αναλάμβαναν να βοηθήσουν τους καταναλωτές, στο πρώτο στάδιο του εξωδικαστικού συμβιβασμού του νόμου, για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, ενώ δεν ήταν πιστοποιημένες, για αυτό το σκοπό.

24. Παραπέμφθηκε, στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης, εταιρία παρασκευής υδατικού διαλύματος υδροχλωρικού οξέος, γιατί χαρακτηρίστηκε, ως μη κανονικό, ως προς τις ενδείξεις επικινδυνότητας.

25. Παραπέμφθηκε, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, εταιρία ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία αρνήθηκε να επιστρέψει, στον καταναλωτή, τα χρήματα, που είχε εισπράξει, για εκτυπωτή, που δεν παραδόθηκε, ποτέ.

26. Παραπέμφθηκε, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, μεγάλο σούπερ μάρκετ, γιατί στη χάρτινη συσκευασία παιδικού επιδορπίου, βρέθηκαν νεογέννητα ποντίκια.

27. Παραπέμφθηκε, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, εταιρία παραγωγής αλεύρων, γιατί βρέθηκαν έντομα, σε συσκευασμένο αλεύρι.

28. Παραπέμφθηκε, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, μεγάλο ζαχαροπλαστείο της πόλης μας, γιατί σε τυλιχτά γλυκά, βρέθηκε μούχλα.

29. Έγιναν αποδεκτά αιτήματα καταναλωτών, για ενεργοποίηση συνδέσεων, που καθυστερούσαν, αδικαιολόγητα, για διακοπή συμβολαίων, για ακύρωση ενεργοποίησης, για ενεργοποίηση περιαγωγής, για χορήγηση επιδότησης αλλαγής συσκευής, για αποκατάσταση βλαβών, για διόρθωση λογαριασμών και για παροχή εξηγήσεων, στους καταναλωτές, από παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.

30. Αεροπορικές εταιρίες αποζημίωσαν επιβάτες, για ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων, καταστροφή και απώλεια αποσκευών.

31. Καταναλωτές αποζημιώθηκαν, με το 100% της αξίας των τιμολογίων επισκευής αυτοκινήτου, μετά από ατύχημα, ενώ οι ασφαλιστικές επέμεναν να μειώσουν τα ποσά, λόγω παλαιότητας.

32. Δεκάδες επιχειρήσεις παρέδωσαν τα προϊόντα, που είχαν παραγγείλει και πληρώσει οι καταναλωτές, ενώ, πριν την παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., καθυστερούσαν την παράδοση.

33. Επεστράφησαν, σε καταναλωτή, χρήματα, που είχε καταβάλλει, για ετήσιο service του αυτοκινήτου του, ενώ το αυτοκίνητο καλύπτονταν, από εγγύηση.

34. Ναυτιλιακή εταιρία, που διοργανώνει κρουαζιέρες, αποζημίωσε επιβάτες, γιατί, στις καμπίνες τους, ακούγονταν δυνατός θόρυβος, από το μηχανοστάσιο.

35. Ο Δήμος Σιθωνίας αποκατέστησε βλάβη, από καθίζηση, στην είσοδο του σπιτιού καταναλώτριας, η οποία είχε προκληθεί, από διαρροή του δημοτικού δικτύου.

36. Τράπεζα αναγκάστηκε να αποδεχθεί αλλαγή παρόχου ασφαλιστηρίου συμβολαίου, την οποία αρνούνταν, πριν τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ.

37. Τράπεζες, αναγκάστηκαν να επιστρέψουν, σε καταναλωτές, μισθούς και συντάξεις, που είχαν, παράνομα, παρακρατήσει, λόγω οφειλών, από δάνεια των καταναλωτών.

38. Επιστράφησαν, σε καταναλωτές, ή διαγράφτηκαν, από τις Δ.Ο.Υ., ποσά, που αντιστοιχούσαν, στο «χαράτσι» της Χαλκιδικής, που καταργήθηκε, με τους αγώνες του ΚΕ.Π.ΚΑ.

39. Διορθώθηκε τρύπα, σε πεζοδρόμιο, στην περιοχή Ευαγγελίστρια Θεσσαλονίκης, που είχε δημιουργηθεί, λόγω εργασιών της εταιρίας φυσικού αερίου.

40. Αποκαταστάθηκε ο φωτισμός, στην οδό Γραβιάς, που, επί 6 μήνες, παρέμεινε «σκοτεινή», γιατί ο Δήμος δεν άλλαζε τις χαλασμένες λάμπες.

41. Επαναδρομολογήθηκε η γραμμή ΟΣΕ Θεσσαλονίκης – Φλώρινας.

42. Ανακλήθηκαν, από την κυκλοφορία, αρωματικά χώρου (pot pouri), με την ονομασία Agent Orange, Freedom Fly, Freedom EU Edition 2G, Ultra Cloud 10 1 G και Head Trip N.10, τα οποία μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και ως παραισθησιογόνα.

43. Σταμάτησε η διαφήμιση, για τις μπάλες πλυσίματος, χωρίς απορρυπαντικό, της εταιρείας «ACT Sweden – Οικολογικά Προϊόντα Α.Ε.» και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ζήτησε την επιβολή κυρώσεων, σε βάρος της εταιρείας. Τέλος οι μπάλες «ecoball» και «Primator» αποσύρθηκαν, από την κυκλοφορία.

44. Ασκήθηκε υπηρεσιακός έλεγχος, σε υπάλληλο των ΕΛ.ΤΑ., για παραλείψεις και μη τήρηση του Κανονισμού, για τις ταχυδρομικές θυρίδες.

45. Εκδόθηκε προειδοποίηση, από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, προς τους καταναλωτές, ώστε να είναι επιφυλακτικοί, με τις συσκευασίες απώθησης – εξάλειψης τρωκτικών και εντόμων.

46. Εκδόθηκε προειδοποίηση, από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, προς τους καταναλωτές, ώστε να είναι επιφυλακτικοί, με τα προϊόντα νανοτεχνολογίας, όσον αφορά ισχυρισμούς υγείας.

Τέλος, στα χρηματικά ποσά, που κέρδισαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ., ως αποζημιώσεις, με τη μεσολάβησή μας, πρέπει να προσθέτουμε, κάθε χρόνο, περίπου 3.000.000 ευρώ, που αφορούν το «χαράτσι» της Χαλκιδικής, για 55.000 οικογένειες – κατόχους β’ κατοικίας, στο Νομό Χαλκιδικής, το οποίο καταργήθηκε, από 1/1/2008, έπειτα από αγώνες χρόνων του ΚΕ.Π.ΚΑ.

Η δύναμη του ΚΕ.Π.ΚΑ. βασίζεται στον εθελοντισμό, στη διαφάνεια, στη δημοκρατική νομιμοποίηση, στην ανεξαρτησία και στην αποτελεσματικότητα.

Σύνθημά μας:

Γνωρίζω

                           Συνειδητοποιώ

                                                                     Οργανώνομαι

                                                                                                         Προστατεύομαι

 

Καλούμε όλους τους Έλληνες Καταναλωτές να γίνουν μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ., για να δυναμώσουμε τη φωνή μας και να πολλαπλασιάσουμε τη δύναμη και τα θετικά αποτελέσματα.

 

απο e-mail που λάβαμε στο MySatelite

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s