Ο Ιμάμ Αχμέτ στο Terra Incognita


ΜΗ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ – ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΑΣ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΗΡΙΑΛ, ΣΟΥΛΕΙΜΑΝ Ο ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ??!!!

zagalisa 58 erdogan 1

ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑN ΝΕΟ ΘΡΑΚΙΩΤΗ ΔΑΣΚΑΛΟ.
Αγαπητοί συνάδελφοι, Είναι γνωστό σε όλους πως το κράτος μας κάνει εδώ και χρόνια τα πάντα για να σώσει την αγαπημένη μας πατρίδα.
Για να το επιτύχει αυτό έχει επιλέξει την οδό της οικονομικής μας εξαθλίωσης και παράλληλα της ψυχολογικής και ηθικής. Κάνει δηλαδή τα πάντα, για να μην κάνει τίποτα.

Την ίδια ώρα λοιπόν, που στην ίδια χώρα οι περισσότεροι απογυμνώνονται οικονομικά (χάνοντας όλο και περισσότερα στηρίγματα), σε κάποιους άλλους χαρίζονται απλόχερα (με σχετική αμοιβαιότητα πάντα) χρηματικά πακέτα διόλου ευκαταφρόνητα την σήμερον ημέρα.

Τώρα πολύ εύλογα θα αναρωτιέστε, ποιοι μπορεί να είναι αυτοί που καρπώνονται αυτά τα απλόχερα χαρισμένα δώρα.
Κοιτάζοντας όμως κανείς για λίγο πια το δέντρο και όχι το δάκτυλο, τότε χωρίς μεγάλη δυσκολία ξεκινά να αναζητά τον χρηματοδότη και όχι τον παραλήπτη.

Συνάδελφοι! Μπορεί για κάποιους από εσάς να είναι πολύ σημαντικό, το ποιά παράταξη θα κερδίσει τις εκλογές ή το ποιος συνάδελφος θα μας αντιπροσωπεύσει στα εκπαιδευτικά συμβούλια. Για μένα όμως σημαντικότερο όλων αυτών είναι το κάτω από ποια σημαία θα ξυπνήσει αύριο η οικογένειά μου και κάτω από ποια σημαία θα αναπαύονται οι παππούδες μου.

Κύριοι και κυρίες, κατάγομαι από την Θράκη, από την πόλη της Κομοτηνής. Εκεί από την 14 Μαΐου του 1920 τιμούμε και γιορτάζουμε κάθε χρόνο την απελευθέρωσή μας από τον τουρκικό ζυγό. Ξέρετε, μετά από τα παρακάτω, δεν θα ‘ναι υπερβολή να δηλώσω πως ακόμη και μέχρι σήμερα, το έτος 2012, ο τόπος μου διέπεται από κάποιας μορφής τουρκοκρατία.

Η Θράκη κατοικείται σήμερα από περίπου 350.000 ανθρώπους, Έλληνες, πολίτες. Γύρω στους 120.000 από αυτούς είναι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα. Αυτοί λοιπόν αποτελούν και τη γνωστή ελληνική μουσουλμανική μειονότητα. Οι 60.000 από τους 120.000 είναι οι τουρκοφανείς (κοινωνική ομάδα που διασπάται σε αρκετές μικτότερες υποομάδες). Γύρω στους 20.000 είναι οι Ρομά και 40.000 είναι οι Πομάκοι.

Εδώ και πολλές δεκαετίες η τουρκική αλυτρωτική πολιτική, με την κρατική ανοχή-προδοσία, στα πλαίσια μιας ανύπαρκτης (κυρίως από την απέναντι πλευρά) ελληνοτουρκικής φιλίας, θέτει τις βάσεις και σπέρνει τους σπόρους της πολύ μεθοδικά, έτσι ώστε την στιγμή του θέρους να μαζέψει ευκολότερα πολύ περισσότερους καρπούς.
Έτσι λοιπόν ακόμα και η πιο καλόβουλη προσπάθεια ερμηνείας των κινήσεων της Τουρκίας στη Θράκη, είναι αδύνατον και ουτοπικό να μην καταλήξει στις προ πολλών ετών μελετημένες και σταδιακά υλοποιημένες και υλοποιούμενες βλέψεις των γειτόνων.

Το σχέδιο έχει ως εξής. Τουρκοποίηση του συνόλου του μουσουλμανικού πληθυσμού, δημιουργία θρακικού ζητήματος (καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπως του αυτοπροσδιορισμού), αίτημα για συνδιοίκηση, ανεξαρτητοποίηση και τελικά προσάρτηση. Και όλα αυτά, χωρίς να ανοίξει ρουθούνι, μόνο με την χρήση δημοψηφισμάτων.
Ποιο είναι λοιπόν το μέσο για να επιτευχτεί το σχέδιο; Η μη τουρκοφανής μουσουλμανική μειονότητα, η οποία ανέκαθεν και συστηματικά κακοποιείται από σύσσωμο το ελληνικό κράτος και αντιμετωπίζεται σαν κάτι ξένο, προβληματικό και εχθρικό.

Η λυσσαλέα και απρόσκοπτη γειτονική προπαγάνδα για την εμφύτευση τουρκικής συνείδησης στη μειονότητα και η παράλληλη και συστηματική αδιαφορία-κακοποίηση-προδοσία από μέρους της ελληνικής πολιτείας, σπρώχνουν όλο και πιο επικίνδυνα κοντά τη μειονότητα στην αγκαλιά της «μητέρας» Τουρκίας.

Επειδή είμαι λοιπόν και του επαγγέλματος γνωρίζω πως τα παραδείγματα είναι αυτά που μένουν. Παραπάνω μίλησα για χαρισμένα πακέτα χρημάτων από κάποιους σε κάποιους άλλους και μάλιστα σας προκάλεσα να αναζητήσετε τον πομπό και όχι τον δέκτη.

500 ευρώ μηνιαίως είναι το ποσό που παρέχει ο ζάπλουτος Τούρκος επιχειρηματίας Ομάρ Μπαμπά για κάθε παιδί που εγκαταλείπει το ελληνικό σχολείο για να φοιτήσει σε ιδιωτικό μουσουλμανικό ιεροσπουδαστήριο, χάριν της ορθότερης εκμάθησης του Ισλάμ κατω από τη σκέπη βέβαια της τουρκικής κυβέρνησης.

1000 ευρώ ετησίως για κάθε κεφάλι ανήλικου κοριτσιού που θα φορά την παραδοσιακή τούρκικη μαντίλα (η οποία θεωρείται χρόνια τώρα παρωχημένη στην γείτονα) παρέχει άτυπα το τουρκικό προξενείο.

Το πομακόπουλο που ουδεμία σχέση έχει με την τούρκικη κουλτούρα και γλώσσα καλείται να μάθει δίχως άλλη επιλογή τρείς άγνωστες προς αυτό γλώσσες, από την πρώτη κιόλας δημοτικού. Και αυτό γιατί η ελληνική πολιτεία δείχνει να μην αναγνωρίζει το πομάκικο κομμάτι της μουσουλμανικής μειονότητας και με τη βία σπρώχνει το μικρό παιδί στην σύγχυση, στην αμάθεια και έπειτα στην τουρκοποίηση καθώς μέσα στα μειονοτικά σχολεία οι γλώσσες που διδάσκονται είναι τα τούρκικα, τα αραβικά και τα ελληνικά (καμία αναφορά στα πομάκικα).
Εδώ και χρόνια προσφέρονται δωρεάν δορυφορικά πιάτα (συνδεδεμένα άμεσα με τα τούρκικα ραδιοτηλεοπτικά μέσα) κυρίως στα ορεινά χωριά της Θράκης (πομακοχώρια) όπου μέχρι σήμερα το σήμα των ελληνικών δικτύων δεν έχει φτάσει ή είναι ανεπαρκές.

Στο κέντρο της Κομοτηνής εδώ και κάποια χρόνια δεσπόζει, κάτω από τη σκέπη ενός νεόκτιστου και πολυτελούς κτηρίου, η μεγαλοπρεπής τούρκικη τράπεζα Ζιράατ Μπανκ η οποία δανείζει, επιλεκτικά σε μουσουλμάνους αλλά και συλλόγους που φωνάζουν ότι είναι τούρκικοι, με χαμηλά επιτόκια 3% ενώ οι ελληνικές με 14%. Αποτέλεσμα αυτών είναι ο χριστιανός να πουλά και ο μουσουλμάνος (η τράπεζα στην ουσία) να αγοράζει γη.
Ο εγκληματικός (όχι μόνο για τη Θράκη) Καλλικράτης μετέτρεψε τους δήμους της Κομοτηνής σε τέσσερεις, με αποτέλεσμα να μην ισχύει πλέον η κοινωνική ισορροπία στους πληθυσμούς των νέων δήμων και έτσι δυο από τους τέσσερεις δήμους να έχουν για άρχοντα μουσουλμάνο, εκλεκτό εννοείται του τουρκικού προξενείου και έτοιμο να λειτουργήσει προς όφελος του.

Η επίσης εγκληματική κομματική λίστα έφερε επικίνδυνα αποτελέσματα στην περιοχή. Τα κόμματα που είχαν αξιώσεις στην περιοχή είχαν ως πρώτο όνομα στη λίστα μουσουλμάνο (εκλεκτό του προξενείου) με αποτέλεσμα δύο από τους τρείς βο«υ»λευτές του νομού Ροδόπης να είναι τελικά από τους παραπάνω «εκλεκτούς».
Όπως φαίνεται τα παραδείγματα είναι πολλά και τα συναντά κανείς καθημερινά και σε όλα τα κομμάτια της κοινωνίας της Θράκης.

Το ζήτημα είναι ότι εφόσον το επίσημο κράτος εδώ και δεκαετίες κάνει τα πάντα για να μην κάνει τίποτα, ο κλήρος πέφτει μόνο σε εμάς τους πολίτες. Εύλογα θα διερωτάται κανείς τι μπορεί να κάνει για να βοηθήσει. Το λιγότερο αλλά συνάμα σημαντικότατο που μπορεί να κάνει κάποιος από εδώ είναι αρχικά να ενημερωθεί για το ζήτημα και έπειτα να μεταλαμπαδεύσει το ζήτημα ως «ιεραπόστολος» και να το γνωστοποιήσει σε όσο το δυνατό περισσότερους συμπολίτες μας.

Στόχος δεν είναι η ελληνοποίηση των Πομάκων. Στόχος είναι η συνειδησιακή τους αφύπνιση. Όταν ο Πομάκος νιώσει Πομάκος τότε αυτόματα θα νιώσει και θα είναι Έλληνας!

http://zagalisa.gr/

Οργανισμός για την Διάδοση της Ελληνικής Γλώσσας


Ο Ιμάμ Αχμέτ στο Terra Incognita   ( Δειτε το βιντεο )

 

3 σκέψεις σχετικά με το “Ο Ιμάμ Αχμέτ στο Terra Incognita

  1. Τι να πει κανείς γι αυτούς τους ανθρώπους. Τι να πρωτοειπεί μάλλον γιατί είναι πολλά. Εγώ λόγω δουλειάς τους έζησα από κοντά όταν για να περάσουν από την περιοχή τους προς το εσωτερικό από ένα σημείο και μετά έπρεπε να έχουν ειδική άδεια και η είσοδος – έξοδος μέχρι μια ορισμένη ώρα. Να μην δικαιούνται αδείας αυτοκινήτου ΙΧ και επιπλέον να τους φωνάζουν Τούρκους. Δάσκαλοι, παπάδες, στρατός, αστυνομία Τούρκους τους θεωρούσαν. Και όλ’ αυτά μέχρι το 1985 που το έζησα εγώ.Από εκεί και πέρα δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι ποτέ δεν είχαμε σοβαρή πολιτκή ούτε εσωτερική ούτε εξωτερική. Όλοι οι ηλίθιοι πολιτικοί οι μεν δεξιοί και κεντρώοι τους θυσίασαν για να ακολουθήσουν την ηλίθια πολιτική του αρχιπροδότη Ελβενιζέλου του ελαχίστου τότε το 1932 με την φιλία του με τον Ατατούρκ οι δε αριστεροί τους θυσίασαν για το δικό τους βρώμικο παιχνίδι. Και νά ‘χεις την Δραγώνα και την άλλη την βλαμμένη την Ρεπούση που μάλλον τα «παίρνουν» από τους Τούρκους να το παίζουν εκπαιδευτικοί σύμβουλοι τρομάρα τους.

    • Όπως ακριβώς τα λες. Έζησα παρόμοιες καταστάσεις σαν φαντάρος στον Έβρο στο Μεγάλο Δέρειο. Η μόνη σκέψη που κάνω είναι πως έχουμε να κάνουμε με «πουλημένα τομάρια». Αποκλείεται να είναι τόσο βλακες,

    • Τώρα που αναφέρατε το όνομα Ρεπούση, κάτι θα τσέπωσε το 2012 απο το συνέδριο στον Πόντο του Karadeniz University που εμφανίστηκε ως μέλος του Advisory Board (διαβάστε το άρθρο εδώ: http://taxalia.blogspot.com/2012/05/blog-post_4230.html) .

      Και επειδή το link στο Taxalia που δείχνει τη συμμετοχή της Ρεπούση δεν λειτουργεί, πατήστε εδώ: http://www.historyeducation.org/ishe_2012_bilgi.html και ξανά στην ενότητα Bilim Kurulu να θαυμάστε την Professor Dr μας απο το Selanik Üniversitesi, Yunanistan.

      Απορίας άξιον είναι το γεγονός πως στις 2 μέρες, 14-15 Ιουνίου, (και μην ξεχνάμε την εκδρομούλα στις 16 στο Βατούμ της διπλανής Γεωργίας των συνέδρων) δεν εμφανίζεται πουθενά το όνομα της κ. Ρεπούση σε ομιλία. Απο τις 118 προγραμματισμένες παρουσιάσεις (15 ήταν στα Αγγλικά, οι υπόλοιπες 103 στα Τουρκικά – λέτε να υπήρχαν διερμηνείς σε κάθε παρουσίαση;) δεν αναφέρεται η Professor Dr μας πουθενά. Μια κ. Eleni Filippodou (δακτυλογραφικό λάθος των Τούρκων προφανώς αντί να γράψουν Ελένη Φιλιππίδου, Υποψ. Δρ Πανεπιστημίου Αθηνών) παρουσιάζει μαζί με την κ. Banu Çulha Özbaş το Analysis of the Presentation of Women in World History Textbooks;Sample of Turkey and Greece.

      (Δείτε το πρόγραμμα του συνεδρίου εδώ: http://www.historyeducation.org/images/2.%20Symposium_Programme.pdf και πείτε μου αν βλέπετε τη Ρεπούση να παρουσιάζει κάτι).

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s