Το ΙΝΚΑ, μετά από σωρεία καταγγελιών από συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, σχετικά με αναπάντητες κλήσεις και μηνύματα, που αντιστοιχούν σε ροζ τηλέφωνα και άλλα, με αποτέλεσμα να χρεώνονται οι ίδιοι με υψηλά ποσά από κακοποιούς, έστειλε προς όλες τις εταιρείες Κινητής Τηλεφωνίας σχετικές πανομοιότυπες επιστολές, με κοινοποιήσεις (ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ), για την αντιμετώπιση και διακοπή αυτής της πρακτικής.
Το ΙΝΚΑ ζήτησε να διακοπεί αμέσως κάθε δυνατότητα επικοινωνίας με αυτά τα τηλέφωνα από και προς τους συνδρομητές, ώστε αυτοί να προστατευτούν με κάθε τρόπο.
Και ενώ οι δύο εταιρείες (VODAFON & COSMOTE) απάντησαν και έδειξαν τουλάχιστον τη στοιχειώδη διάθεση συνεργασίας για την αντιμετώπιση του προβλήματος, η WIND αρνήθηκε, τελείως αντιδεοντολογικά και προσχηματικά, ακόμα και να παραλάβει την επιστολή!
Reblogged this on Oxtapus *beta.