Κερδίζει έδαφος ο ελληνικός κωδικός προϊόντων


Περισσότερα από 16.000 νέα προϊόντα ελληνικών επιχειρήσεων κυκλοφόρησαν στη διεθνή και εγχώρια αγορά το 2013 και πάνω από 500 εταιρείες απέκτησαν κωδικούς με πρόθεμα 520, σύμφωνα με τα στοιχεία της βάσης δεδομένων της 520 Barcode Hellas και της online υπηρεσίας της εταιρείας.

Ο κλάδος των τροφίμων και ποτών συνεχίζει να είναι ο πιο δυναμικός ανάμεσα στις νέες επιχειρήσεις, καταγράφοντας ένα μερίδιο της τάξεως του 69,5%. Κομβικό ρόλο στον κλάδο αυτό διατηρεί ο πρωτογενής τομέας και τομείς όπως το ελαιόλαδο, το κρασί και το μέλι. Ακολουθούν οι κλάδοι των καλλυντικών, των ειδών υγιεινής και των παραφαρμακευτικών αλλά και των εκδόσεων, του γενικού εμπορίου και των ειδών οικιακής χρήσης.

Παρατηρείται, επίσης, από τα στοιχεία μια στροφή σε εναλλακτικά αντικείμενα δραστηριότητας, όπως για παράδειγμα η βιοκαλλιέργεια και η παραγωγή και εμπορία τρουφών ή σαλιγκαριών.

Ως προς τη γεωγραφική διαστρωμάτωση, o μεγαλύτερος όγκος των νέων κωδικών δημιουργήθηκε στην Αττική και το 2013 και αμέσως μετά ακολουθεί η Μακεδονία που τη φετινή χρονιά προσπέρασε περιοχές όπως η Πελοπόννησος, η Κρήτη και τα Νησιά του Αιγαίου που ακολουθούν.

Η 520 Barcode Hellas παρέχει δωρεάν στους συνδρομητές της online υπηρεσία με την οποίαν μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους barcode με πρόθεμα 520 και δηλώνει ότι έχει εκδώσει το σύνολο των κωδικών barcode με πρόθεμα 520 για λογαριασμό των ελληνικών επιχειρήσεων.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s