Φωτό της ημέρας: Το ψηφοδέλτιο


 

Οταν η απόγνωση έχει φτάσει στο έσχατο σημείο, το μυαλό βρίσκει πάντα τη λύση.

Εστω και αν στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν πρόκειται να… ιδρώσει το αυτό κανενός, ο συγκεκριμένος πατέρας, έστειλε το μήνυμα, που μέσω ημών διαβάζει όλη η Ελλάδα…

Τη συγκεκριμένη φωτογραφία την έστειλε ένας αναγνώστης στο enikos.gr και προέρχεται από εκλογικό κέντρο των βορείων προαστίων.

Ο δικαστικός αντιπρόσωπος έμεινε έκπληκτος όταν αντίκρισε το συγκεκριμένο ψηφοδέλτιο.

Συγκεκριμένα ο πολύτεκνος πατέρας γράφει:

«Σαμαρά: Επειδή δεν έχω άλλο τρόπο να επικοινωνήσω μαζί σου, σε ενημερώνω ότι εδώ και 2 χρόνια πληρώνω φόρο πολυτελούς διαβίωσης για ένα αμάξι 7θέσιο που είναι 2.000 κυβικά.

Παρότι το αμάξι κοστίζει μόλις 15 χιλιάδες ευρώ.

Πείτε μου πού να χωρέσω τα 8 παιδιά μου;

Ο φόρος είναι 440 ευρώ κάθε χρόνο.

Πολύ δίκαιο και τίμιο.

Έχω στείλει και σε Στουρνάρα αλλά ούτε μου απάντησε!

Περιμένω απάντηση».

Το μήνυμα το υπογράφει ως «Πατέρας 8 τέκνων ανηλίκων».

briefingnews

Σχολιάστε

