Βιομηχανία άκυρων κλήσεων παράβασης μη πληρωμής διοδίων , το Τ.Τροχαίας Αυτοκινητόδρομων ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ,στην ΦΘΙΩΤΙΔΑ! Κυνήγι μαγισσών έχει εξαπολύσει εδώ και 2 μήνες στα διόδια ΠΕΛΑΣΓΙΑΣ το Τ.Τροχαίας ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ


Η Επιτροπή  Αγώνα ΛΟΚΡΙΔΑΣ  καταγγέλει το Τ.Τροχαίας Μαγνησίας, το μοναδικό ΤΤροχαίας ίσως στην Ελλάδα, που δείχνει υπερβολικό ζήλο και που με άκυρες διαδικασίες ,χωρίς προειδοποίηση με ταμπέλες , κατά την απλή ανάγνωση του νόμου , όπως προβλέπεται στον ΚΟΚ άρθρο 104 παρ. 4 , χωρίς να έχει δικά του ηλεκτρονικά μέσα καταγραφής και χρησιμοποιώντας online , τις κάμερες του ιδιωτικού Σταθμού διοδίων ΠΕΛΑΣΓΙΑΣ στην ΦΘΙΩΤΙΔΑ (της ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΕ) , έχει στήσει βιομηχανία κλήσεων και εκφοβισμού, για παράβαση μη πληρωμής των διοδίων , κάνοντας , δήθεν χρήση των νόμων ΡΕΠΠΑ-ΒΟΡΙΔΗ , χωρίς να είναι έγκυρες οι διαδικασίες γιατί και σήμερα που ανεβάζουμε αυτή την καταγγελία δεν υπάρχουν σχετικές προειδοποιήσεις προς το κοινό με σταθερές ή κινητές πινακίδες για καταγραφή από την Τροχαία με κάμερες.

Στις κλήσεις μας καταγγέλθηκε ότι δεν αναφέρεται όπως προβλέπεται στον ΚΟΚ , η κοινή Υπουργική απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, Μεταφορών και Επικοινωνιών και Δημόσιας Τάξης , που καθορίζεται ο τρόπος της τοποθέτησής τους, οι τεχνικές προδιαγραφές αυτών των μέσων,η λειτουργία τους για τη διαπίστωση των παραβάσεων, τα σχετικά με την αξιολόγηση των στοιχείων που συλλέγονται από αυτά και τη βεβαίωση των παραβάσεων.
 
Η  ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ των Επιτροπών  Αγώνα ΛΟΚΡΙΔΑΣ αλλά και απλών πολιτών έχουν ως εξής:
ΑΤΑΛΑΝΤΗ 7-5-2015
Προς Γεν. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ – ΛΑΜΙΑ
Κοινοποίηση:
               1.Υπουργό ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ του ΠΟΛΙΤΗ κ. Ι. ΠΑΝΟΥΣΗ
  1. Γ.Γ. ΥΠ. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ του ΠΟΛΙΤΗ κ. Δ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ
  2. Βουλευτές νομού ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
  3. Βουλευτές νομού ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
  4. Βουλευτές νομού ΛΑΡΙΣΑΣ
  5. Διοικητή Τ.Τ. Αυτ/μων Μαγνησίας
  6. ΜΜΕ
ΘΕΜΑ: Εκφοβισμός οδηγών από το Τ.Τ. Αυτ/μων Μαγνησίας και πιθανή παράβαση καθήκοντος και κατάχρηση εξουσίας ,με άκυρες διαδικασίες καταγραφή οχημάτων που δεν πληρώνουν διόδια. στον Ιδιωτικό Σταθμό Διοδίων στην ΠΕΛΑΣΓΙΑ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ.
 Αρχίζοντας , σας δηλώνουμε ότι δεν αποδεχόμαστε την παράβαση και θα σας εξηγήσουμε πιο κάτω τους λόγους , άρα δεν παραλαμβάνουμε τις κλήσεις από το Τ.Τ. Αυτ/μων Μαγνησίας, δια μέσου του ΑΤ Αταλάντης και οποιουδήποτε Αστυνομικού Τμήματος σταλθεί .

Εμείς το 2015 έχουμε ταξιδέψει κάποιες  φορές προς Γλύφα του ν. Φθιώτιδας (εντός νομού)  και ποτέ όταν περάσαμε τα διόδια Πελασγίας :
  1. Δεν διαπιστώσαμε  να υπάρχει περιπολικό της τροχαίας στό δρόμο και ούτε μας σταμάτησε αυτό και δεν είδαμε  να χρησιμοποιεί κάμερες ή οτιδήποτε άλλο μέσο καταγραφής , είτε μέσω τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων να γίνεται καταγραφή ,όπως προβλέπεται στον ΚΟΚ 
  2. Δεν υπάρχει σχετική προειδοποίηση προς το κοινό (οδηγούς), με σταθερές ή κινητές πινακίδες για την ύπαρξη και λειτουργία τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων που γίνεται καταγραφή ,ενώ το Άρθρο 104 του ΚΟΚ παραγρ.4 λέει: Επιβολή προστίμων από αστυνομικά όργανα με τα οποία διενεργείται η διαπίστωση παραβάσεων, στους χώρους όπου διεξάγεται η δημόσια κυκλοφορία, επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται μόνον εφόσον υπάρχει σχετική προειδοποίηση προς το κοινό με σταθερές ή κινητές πινακίδες για την ύπαρξη και λειτουργία τους.
  1. Προφανώς ,επειδή είναι ίσως το μοναδικό Τ.Τροχαίας στην Ελλάδα, για να χρησιμοποιεί τις (Ιδιωτικές) κάμερες διοδίων της Φθιώτιδας ,για την πράξη βεβαίωσης προστίμου , θα έχει και θα πρέπει  να επιδείξει ,όπως προβλέπεται απο τον ΚΟΚ ,την κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, Μεταφορών και Επικοινωνιών και Δημόσιας Τάξης , που καθορίζεται ο τρόπος της τοποθέτησής τους, οι τεχνικές προδιαγραφές αυτών των μέσων,η λειτουργία τους για τη διαπίστωση των παραβάσεων, τα σχετικά με την αξιολόγηση των στοιχείων που συλλέγονται από αυτά και τη βεβαίωση των παραβάσεων.
  2. Μπορεί το συγκεκριμένο Τ.Τ. Αυτ/μων Μαγνησίας ,να χρησιμοποιεί κάμερες ιδιωτών,των διοδίων και να χειρίζεται ,πολλές φορές ευαίσθητα,προσωπικά δεδομένα μέσω τρίτων και μάλιστα ΑΕ κατασκευής αυτοκινητόδρομων; Εδώ και 2 μήνες εκατοντάδες κάτοικοι της Φθιώτιδας και της γειτονικής Θεσσαλίας έχουν εξαναγκαστεί ,με άκυρες και παράνομες διαδικασίες , κατά την απλή ανάγνωση του νόμου , να πληρώνουν πρόστιμα (200 ευρώ) σε μια περίοδο τόσο μεγάλης κρίσης, που το συγκεκριμένο ΤΤ με έδρα στην Μαγνησία , εφορμά και δρα στην Φθιώτιδα.
  3. Τέλος θα θελαμε να μάθουμε ,αν έχουν υπόσταση οι φήμες ότι το ΤΤ αυτό έχει δεχθεί δωρεές από τον παραχωρησιούχο “Αυτο/δρομοι ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΕ”, προκειμένου να λειτουργεί σαν ιδιωτική φύλαξη των διοδίων και να εκφοβίζει του οδηγούς που αρνούνται για νομικούς, ιδεολογικούς αλλά και οικονομικούς λόγους να πληρώσουν διόδια για να πάνε 1-5 χλμ πιο κάτω στο σπίτι τους, αλλά και επειδή αρνούνται ,γιατί δεν τηρείται παράλληλα η οδηγία 62/99 της ΕΕ ,που λέει ότι:» …διόδια ,μπορούν να υπάρχουν σε ολοκληρωμένους αυτοκινητόδρομους….» , ο Π.Α.ΘΕ (Πάτρα Αθήνα Θεσσαλονίκη ) δεν είναι ολοκληρωμένος, όπως όλοι γνωρίζουμε.
    Η δε Σύμβαση παραχώρησης προέβλεπε 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο ενώ οι ίδιοι τιμολογούν κατα αποκοπή 3-4 και πλεον ευρώ(παράνομα;) , άσχετα αν διανύεις 4-5 χλμ (0,20 ευρώ).
Επιφυλασσόμαστε για τα νόμιμα δικαιώματά μας και ζηταμε την παρέμβαση των δικαστικών λειτουργών ,αλλά και του αρμόδιου υπουργού και αρμόδιου γγ υπουργού και των παραπάνω βουλευτών ,ώστε να υπάρχει ισονομία ,να τηρείται ο νόμος*** όπως προβλέπεται και να μην αυθαιρετεί το Τ.Τ. Αυτ/μων Μαγνησίας ,όπως τώρα , εδώ και 2 μήνες.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΛΟΚΡΙΔΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ στα ΔΙΟΔΙΑ
 
***Σας παραθέτουμε πιο κάτω την σχετική νομολογία:
Ο ΚΟΚ , όπως συμπληρώθηκε τελευταία με το ΦΕΚ 82 Α /10-4-2012 ,προβλέπει τα εξής :
Άρθρο 143 Ρυθμίσεις για τους αυτοκινητόδρομους του Διευρωπαϊκού Δικτύου Οδικών Μεταφορών και μέτρα ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας
  1. Το τελευταίο εδάφιο της παρ. 10 του άρθρου 29 του ν. 2696/1999 (Α΄ 57) «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως αυτή προστέθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 17 του ν. 3920/2011 (Α΄ 33), αντικαθίσταται ως ακολούθως: «Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 4 του άρθρου 104 του παρόντος. (που δεν τηρείται από το Τ.Τ. Αυτ/μων Μαγνησίας )
Που παλαιότερα προέβλεπε το εξής :
  1. Η παράγραφος 10 του άρθρου 29 του ν. 2696/1999 (ΦΕΚ 57 Α΄) «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» αναριθμείται σε παράγραφο 11. Στο ίδιο άρθρο προστίθεται νέα παράγραφος 10 ως εξής: «10. Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητοδρόμους, οδούς ταχείαςκυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν αυτοπροσώπως.»
    Το άρθρο 104 του ΚΟΚ παρ. 4 . λέει:
    Άρθρο 104. παρ.4 Επιβολή προστίμων από αστυνομικά όργανα με τα οποία διενεργείται η διαπίστωση παραβάσεων, στους χώρους όπου διεξάγεται η δημόσια κυκλοφορία, επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται μόνον εφόσον υπάρχει σχετική προειδοποίηση προς το κοινό με σταθερές ή κινητές πινακίδες για την ύπαρξη και λειτουργία τους.
    Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, Μεταφορών και Επικοινωνιών και Δημόσιας Τάξης καθορίζονται ο τρόπος της τοποθέτησής τους, οι τεχνικές προδιαγραφές αυτών των μέσων,η λειτουργία τους για τη διαπίστωση των παραβάσεων, τα σχετικά με την αξιολόγηση των στοιχείων που συλλέγονται από αυτά και τη βεβαίωση των παραβάσεων, τα σχετικά με τους περιορισμούς που επιβάλλονται στη χρήση τους για τη διαφύλαξη των δικαιωμάτων όσων υπόκεινται στη δράση τους και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια. Η έναρξη της διαδικασίας γίνεται με την επίδοση της σχετικής βεβαίωσης της παράβασης. 

dimoslokron

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s